وکیل خانواده در یافت آباد

وکیل خانواده در یافت آباد و منطقه 22

شاید شما هم حدس میزنید که بسیاری از پرونده های حقوقی که در دادگاه ها به آنها پرداخته میشود مربوط به بخش خانواده هستند. که البته این نوع از پرونده ها به نوعی هستند که فرآیند آنها به طوری پیچیده انجام خواهند گرفت و دارای ابعاد طولانی هستند. به همین دلیل هم اکثر افرادی که درگیر این نوع پرونده ها هستند تلاش میکنند تا فرآیند حل پرونده حقوقی خود را به دست بهترین وکیل خانواده در یافت آباد بسپارند. پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد میکنیم تا در انتخاب وکیل مجرب در یافت آباد خود موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بهترین وکیل خانواده باید به صورت تخصصی در دعاوی طلاق اعم از طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج، طلاق از سمت زوجه، حضانت، نفقه، الزام به تمکین و حتی مهریه، پرونده انجام داده باشد.
  • بهترین وکیل خانواده الزاما کسی است که بسیار صبور و دلسوز پرونده است. بسیاری از پرونده های خانواده دارای جنبه های عاطفی است و وکیل می بایست با دلسوزی برای موکل خود و صبور بودن در برابر ناملایمات چه از سمت موکل خود چه از سمت طرف مقابل پرونده را به پیش ببرد.
  • زیرک بودن یکی از مهمترین ویژگی‌ های بهترین وکیل خانواده است. بسیاری از پرونده های خانواده و مشکلات بین زوجین با طرح یک یا نهایت دو دعوی خاتمه می‌ یابد. به شرط آن که وکیل با زیرکی و تسلط به پرونده بتواند از نقاط قوت و ضعف طرفین بیشترین بهره را برده و پرونده را به سمت مطلوب پیش ببرد.
  • اقناع گری برای بهترین وکیل خانواده یک مشخصه حیاتی است. در بسیاری از پرونده‌ها، چنانچه وکیل از قدرت مباحثه خوبی برخوردار باشد، میتواند طرفین دعوی را در یک مذاکره برد، برد به سمت نقطه توافق پیش ببرد و با این کار زمان رسیدگی به پرونده را تا حد زیادی کاهش دهد.
  • بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره، تجزیه و تحلیل کند. و اطلاعات درستی را در اختیارتان قرار دهد. صد البته رعایت حال موکل خود را نیز بنماید. این حتماً آن چیزی است که انتظار میرود شما بدنبالش باشید. یعنی وکیل خانواده خوب و قابل اعتماد.

همچنین ضروری است تا یک وکیل مجرب پایه یک دادگستری در تهران که در حوزه خانواده فعالیت میکند با رویه های موجود در مجتمع های قضایی مختلف و نیز شعبات دادگاه‌ها آشنا باشد و با حسن ارتباط با قاضی، منشی شعبه و … زمینه احقاق حق موکل را فراهم سازد.

وظایف وکیل خانواده

وظایف وکیل خانواده

آنچه که تا اینجا برایتان ذکر کردیم خصوصیات یک وکیل مجرب بود که در حوزه خانواده فعالیت دارد، اما مبحث دیگری هم که برای مان مهم است و ممکن است برای شما هم در این باره سوالات و ابهاماتی وجود داشته باشد وظایف یک وکیل خانواده است. اساسا یک وکیل خانواده چه نوع فعالیت و تکالیفی را بر عهده دارد؟ اگر بخواهیم تا به این سوال به صورت تخصصی و حرفه ای پاسخ بدهیم باید بگوییم که در حوزه وکالت، وقتی که شما از یک وکیل خانواده برای رسیدگی به پرونده حقوقیتان کمک میگیرد بر عهده او است تا به طور ویژه در تمامی جایگاه های حقوقی و در همه ابعاد از شما به عنوان موکل خود دفاع کند.

برای مثال: اگر شما فردی هستید که قصد دارید یک مسئله خانوادگی را نظیر مشکلاتی شبیه نفقه، مهریه و یا طلاق هستید و یا با این مشکل رو به رو هستید که قصد دارید تا حضانت فرزند خود را از همسرتان بگیرید در اینجا بر عهده وکیل خانوادتان است تا وظیفه رسیدگی به مائات و یا دفاع از شما را در مراجع قانونی بر عهده بگیرید. تمام تلاش خود را برای بدست آوردن نتیجه ای مطلوب برای شما بکند. همچنین یک وکیل خانواده باید شما را از تمام اخبار و جزئیاات مربوط به پرونده شما را بهتون اطلاع بدهد اما بر او واجب است تا تمامی این اسرار و اخبار را نزد خود محفوظ نگه دارد و به عبارت دیگر بر او واجب است تا تمام جوانب انصاف را با شما رعایت کند.

اما مهم ترین نکته ای که در ارتباط با وکلای خانواده وجود دارد آن است که با توجه به خصوصیت دعاوی خانوادگی و اهمیت حفظ و بقای کانون خانواده به ویژه در دعاوی مربوط به طلاق، وکیل خانواده باید حاکثر توان خود را در جهت ایجاد صلح بین اصحاب دعوا به کار بسته و از تشدید اختلاف میان خواهان و خوانده اجتناب کند و صرفا منافع مالی و مادی خود از پرونده های خانوادگی را مد نظر قرار ندهد. اگر شما بدنبال وکیل خانواده در یافت آباد هستید.برای دریافت مشاوره از وکیل محسن موسوی سامه (وکیل خانواده) میتوانید با شماره 09123253599 تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال وکیل با تجربه خانواده در یافت آباد هستید با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره تخصصی